Riešenie pre email marketing

Diagram softvérového riešenia pre email marketing
(A) do (B) - SenderMatic odošle e-maily na e-mailové adresy uložené v zozname adries pripojenému k vašej e-mailovej kampani. Obsah e-mailovej správy musí obsahovať odkaz na odhlásenie (unsubscription), ktorý smeruje na adresu (URL) vašich web stránok pre odhlásenie.

Príklad obsahu emailovej správy obsahujúcej link pre odhlásenie (unsubscription).
(B) do (C) - Kliknutím na odkaz pre odhlásenie vaše webové stránky (alebo webová služba poskytovaná bezplatne firmou UtilStudio) odošle e-mailovú správu na adresu e-mailového účtu pre odhlásenie.
(C) - SenderMatic obdrží e-mail a následne bude email analyzovaný. Ak predmet e-mailovej správy obsahuje špeciálny slovo (sekvenciu znakov) pre odhlásenie (prihlásenie), potom SenderMatic odstráni e-mail príjemcu z vášho zoznamu emailových adries. Keď budete posielať e-mailovú kampaň nabudúce, príjemca už od vás nebude dostávať e-maily.
Podobný spôsob je pre prihlásenie sa príjemcu do zoznamu adries príjemcov pomocou vašich webových stránok.

Nastavenie špeciálnych slov (sekvencie znakov) hľadaných v predmete e-mailovej správy pre odhlásenie (prihlásenie sa) príjemcov emailov v softvéri SenderMatic.
(D) - Každý z prijatých e-mailov bude analyzovaný, či predmet e-mailovej správy neobsahuje špeciálne slovo (sekvenciu znakov) pre odhlásenie (prihlásenie). Ak obsahuje, potom SenderMatic odstráni príjemcu e-mailu zo zoznamu emailových adries.
Pre viac informácií si pozrite: Ako SenderMatic pracuje? a príklady pre odhlásenie / prihlásenie s použitím emailu.